Fofuchak panpin handiak :):)



Kaixo denoi! Azken egun hauetan fofucha batzuk egin ditugu. Fofuchak panpina mota dira. Etileno Vinil Acetato edo goma EVArekin egiten dira. Fofuchak panpina polit-politak dira. Haien ezaugarri nagusiak hauek dira: burua eta oinak, oso handiak direlako eta panpina nesketan ilea, oso kizkurra dagoelako. Guk hamar ordu eman ditugu fofuchak egiten. Baina, pena merezi izan du, orain oso politak daudelako.
Nire ustez fofuchen gauzarik politenak ilea eta zapatak dira. Zapatak polit-politak dira xehetasun asko dituztelako: lazoak, lokarriak …
Kontuz ibili behar duzu  herraminta batzuekin. Adibidez, cianoacrilato itsasgarriarekin. Tanta bat zure atzamarrean erortzen bada  eskua oso azkar garbitu behar duzu, bestela beste atzamar batekin pegatuko da eta askatzea zaila eta mingarria da. Bero-pistolarekin ere kontuz ibili behar duzu. Bestela, beharbada goma EVA desegingo da edo erreko zaitu.
Niri asko gustatu zait fofuchak egitea oso sortzailea delako. Asko gustatu zait ere bai nola gelditu da azkenean. Oso aktibitate ona iruditu zait.  Panpina nesketan zailena eta neketsuena ilea da. Lehenengoa moztu, gero kizkurtu eta gero azken ukituak egin behar dituzulako.  Pazientzia asko behar duzu egiteko. Egiten badut beste fofucha (egin nahi dut) Hada Lara izango da, beste fofuchak baino xehetasun gehiago dituelako.
Fofucha nire logelan ipini dut. Jende guztia etortzen denean ikusteko. Fofucha gordeko dut nire bizitza guztian. Ez dut inori oparituko, nire oroipen bat izango delako betiko.
Bideo honek erakusten du nola egiten den bebe bat:





No hay comentarios:

Publicar un comentario