Abentura urpekoan

Badakizu zer gertatu zait gaur goizean? Egongelaren atea zabaldu dut eta ez zegoen zorurik, eta bat batean erori nintzen zuloan. Uste dut gas batzuk zeudela, eta lurrera heldu baino 5 segundu lehenago lo egin nuen.
Esnatu nintzenean gaizki ikusten nuen baina uste nuen kamioi batean nengoela. Kamioaren atzeko partean rejila bat zegoen eta ikusi nuen non nengoen: sabanan nengoen. Sei ordu pasa eta gero gaua egin zen, ikusi nuen koala bat zuhaitz batean eta pentsatu nuen Australian nengoela. Gau hori kamioian pasatu nuen eta egunsentian kamioia gelditu zen. Ahotsak entzun nituen eta itxaroten egon nintzen gizonak joan arte. Joan zirenean kamioiko atzeko atea zabaltzen saiatu nintzen baina giltzarrapoz itxita zegoen. Pentsatu nuen eta hamar minutu geroago ideia bat izan nuen: Pijamako maukak rejilatik atera nituen eta giltzarrapoa hartu nuen maukarekin eta kamioian aurkitu nuen alanbre batekin ireki nuen. Atera baino lehen, fijatu nintzen ez zegoela pertsonarik, eta atera nintzen. Leiho batetik ikusi nuen eta... urpeko batean nengoen! Lehenago uste nuen sabana batean nengoela baina konturatu nintzen gas horiek lilura sortu didatela. Kutxa batzuk ikusi nituen eta ireki nuen bat. Barruan animaliazko larru batzuk zeuden. Pentsatu nuen gauza bat: animaliazko larru trafikanteak zirela. Kutxa baten gainean urpekoko plano bat zegoen, eta hau da:



Uste nuen kontrol gunearen ondoan nengoela. Leiho bat zegoen gune honetan. Ikusi nuen pixka bat gehiago planoa eta konturatu nintzen ihes egiteko eskotilatik atera behar nuela, baina hara ailegatzeko kontrol gunetik pasatu behar zen eta erreaktor nuklearretatik ere bai. Kutxa guztiak ireki nituen eta kutxa batean nire aitona zegoen! ni oso harrituta nengoen eta kontatu nizkion nire deskubrimendu guztiak. Nire aitonak esan zidan kontrol gunera joan behar genuela. Eta horrela egin genuen baina giltzaz itxita zegoen, gogoratu nintzen alanbreaz eta hartu nuen. Ireki genuen atea eta periskopiotik begiratu nuen baina ez nuen ezer ikusi eta nire aitonari esan nion. Gero, berak begiratu zuen GPS batetik eta Islandiaren ondoan geunden. Nire aitonak esan zidan animaliazko larrua hartzeko hotza handia zegoelako Islandian.
Nik galdetu nion aitonari nola irtengo ginen eta berak kontatu zidan sekretu bat: nire aitona marinela da eta altxor bat dauka eta horregatik bahitu gaituzte. “Baina niri, zergatik?” Galdetu nion aitonari eta aitonak esan zidan altxorra niretzat dela testamentuan eta aitonari hil nahi dutela eta gero niri lapurtu nahi dutela. Nik aho zabalik nengoen, guztiz harrituta. Gero nik esan nion aitonari hori ez zela bidezkoa eta gero esan nion aitonari deitzeko mobiletik poliziari baina ez zegoen koberturarik eta ideia bat izan nuen eta ideia hau da: urpekoa uretatik atera eta ni eskotilatik aterako naiz eta han deituko diot poliziari laguntza eskatzeko. Eta hori egin genuen baina urpekotik atera nuenean, fijatu nintzen mobila ez zeukala bateriarik. Desesperatuta nengoen! Eta barrura joan nintzen aitonari esateko. Aitonak esan zidan bateria bete zuela atzo, eta nik esan nion berari seguraski bahitzaileek bateria kendu dutela mobilari inori ez deitzeko. Orduan erabaki genuen etxera joatea urpekoarekin. Konturatu nintzen atea zabalik zegoela eta itxi nuen alanbrearekin bahitzaileak ez sartzeko. Eta horrela egin genuen, Españan geundenean Donostian aparkatu genuen urpekoa. Atera ginen eta utzi genituen bahitzaileak urpekoan. Portuan nengoenean marinelari eskatu nion momentu bat mobila, eta deitu nien poliziari eta senideei.
Eta orain etxean nago nire senideekin festa bat ospatzen.



HALA BAZAN EDO EZ BAZAN
 SAR DADILA KALABAZAN
   ETA ATERA URPEKOAN

No hay comentarios:

Publicar un comentario