Nire azken urtebetetzea


Kaixo denei, Lucia dut izena eta zeruan nago.
Orain dela 5 ordu, mundu honetako neskarik zoriontsuena nintzen, itsasontzi batean nengoen nire senideekin nire urtebetetzea ospatzen. Tarta bat oparitu didate, ni baino handiagoa zen.
Ni oso burugogorra naiz eta bengala bat bota nahi izan dut sua artifiziala bezala. Bengalatik txinparta bat atera da eta itsasontzia erre da. Ni uretara bota naiz eta bizirik atera den bakarra nintzen. Guztia beltza ikusten nuen baina bizirik nengoen, oso arraroa izan da.
Igeri egiten hasi naiz eta gauza sinestezin bat ikusi dut: sireno bat pokerrean jolasten karramarro eta pelikano batekin! Amesgaiztoa ote zen? Bat-batean hegazkin baten soinua entzun dut. “Salbatuta nago” pentsatu dut.
Baina begiak itxi ditut eta irudi bat etorri zait burura: nire senideak erretzen itsasontzian.
– Buuuaaaa!!! –negarrez hasi naiz–, ez dut inoiz etxera itzuliko, buuaaa!!
Hegazkinak uhartean lurra hartu du                                                                      – Pilotu, eraman umezurtz-etxera– esan diot pilotuari Pilotuak nire aurpegia malkoz beteta ikusita “Hori eginda dago” esan dit
Hegazkinean sartu naiz eta zeruan, oso oso altu geundenean, “Agur, piloto” esan dut. Bota naiz eta neure buruaz beste egin dut. Orain zeruan nago, nire senideekin.

Zelako urtebetetzea…
Jorge

No hay comentarios:

Publicar un comentario